Blogger Backgrounds

02 aprilie 2011

Un rumano?

Ajung acasă într-o vineri seara, dinspre Gracia, chiar minunându-mă de câte lume e pe stradă, când, chiar la mine în cartier, am sentimentul straniu că cineva mă urmărește. Intru în barul de la colț, cer două beri la cutie (ca să nu dau de bănuit), ies după câteva minute, tipul tot acolo. Fac stânga-mprejur, mă întorc în bar și mă uit pe fereastră. Oamenii dinăntru mă întreabă ce s-a întâmplat, eu bâiguiesc ceva de genul „Mi s-a părut că mă urmărește cineva), la care un marocan tânăr zice: „Era un român, nu?”. Eu zâmbesc și zic: „Cine, eu sau el? Eu sunt româncă, el e african!”. Mă urmărea, într-adevăr, drept care pentru a parcurge cei 50 de metri care mă despărțeau de intrarea în blocul meu, un cuplu s-a oferit să mă conducă. Ceea ce au și executat.

Niciun comentariu: