Blogger Backgrounds

26 ianuarie 2011

Ziua 4

Azi dorm în front, dar n-are cum să fie de la lăsatul de fumat (m-am gândit că e de la prea puțin somn, încă n-am decis, mai investighez). Ieri, chiar și după cel mai greu moment al zilei, teleconferința cu clientul, m-am ținut tare. N-am fumat și nici nu fumez. Yeeeeeey! LATER UPDATE: O să pierd numărătoarea, că nu-s bună la matematică. N-am mai fumat de vineri seara, deci sâmbătă a fost prima zi din noua mea viață. Calculăm când ne trezim mai bine.

3 comentarii:

adri spunea...

Spor la nefumat! Tine-te pe baricade!
Adri

Camelia spunea...

Haha, e ziua 5, esti la fel de buna la mate ca si mine! Ne bate Runa pe amandoua :)

Alan Curtis spunea...

Vreau să vă împărtășesc cu toții aici despre cum îmi obțin împrumutul de la dl Benjamin, care mă ajută cu împrumut de 400.000,00 Euro pentru îmbunătățirea afacerii mele, a fost ușor și rapid atunci când aplic pentru împrumut când lucrurile se înrăutățesc cu afacerea mea dl. Benjamin îmi acordă împrumut fără întârziere. aici este e-mailul domnului Benjamin / contact whatsapp: +1 989-394-3740, lfdsloans@outlook.com.