Blogger Backgrounds

23 octombrie 2008

De ce, de ce, de ce…

Se încruntă aceşti oameni dis de dimineaţă, în autobuzele lor care vin „ceas”, care au scaunele curate şi geamurile transparente, fără noroi, care merg pe străzile lor fără gropi, fără bălţi, fără hopuri, care opresc în staţiile lor ergonomice, construite să nu trebuiască să depui nici un efort pentru a coborî?
Cu toate acestea, când îi văd aşa de supăraţi pe soartă (în ciuda muzicilor care li se susură din apărăţele ultraperformante şi în pofida cărţilor pe care le parcurg cu atenţie, ţinând gura deschisă precum copiii şi urmărind rândul cu degetul) mă umflă râsul şi mi se face un dor nebun de „pilaful” matinal din metroul bucureştean. Măcar acolo oamenii vorbeau, chiar dacă vorbele se limitau la înjurături...

5 comentarii:

Anonim spunea...

"omul este eternul nemultumit", spunea un clasic in veatza.

pai na, singurul fara incruntari e acela care se uita zambitor la cortexu-i prefrontal din borcanel.

Anonim spunea...

ah, dar nu cred ca ACOLO miroase la fel ca in pilaful de metru bucurestenesc...

Anonim spunea...

Maine, Miercuri 29 octombrie 2008, te invitam la BlogMeet #2 Brasov! Pentru mai multe detalii (click)

Anonim spunea...

Si pe mine ma amuza fata lor cand le zic ca traiam cu 200 de euro pe luna.

vvritz spunea...

@wanderingelfs: da mă, dar pe bune că există limite. să mai tragă şi ei un colţ de gură spre sus, că nu-i bai.
@impricinatul: crezi? bine, recunosc, nu e aşa de rău, dar nici a trandafiri nu miroase.
@tache: io n-am mai zis asta, că cineva mi-a replicat cândva "nu se poate, înseamnă că fură!" pam pam!