Blogger Backgrounds

18 iulie 2012

22 de ani

Am un prieten de 22 de ani. Lumea pare a lui, pentru că încă nu știe că nu e. El încă nu știe ce înseamnă disperarea că ai investit în ceva ce n-a meritat, că ai luptat pentru ceva care a fost o himeră sau că ai crezut în ceva ce nu a existat.

Mă uit la el cu ochii mari, cum trăiește o viață care, de la înălțimea vârstei mele, pare tristă, dar care pentru el e genială.

Îmi place să-mi petrec timpul cu el pentru că-mi reamintește de o altă realitate, pe care am uitat-o (ce mai, nici nu mai știu c-am cunoscut-o).

Sper că prin „simpatie” să mă molipsesc de la el. Și să zâmbesc iar din orice și să cred orice.

Un comentariu:

Blue Evey spunea...

Cât mi-ar plăcea să mă întorc la 22... Aș lua decizii atât de diferite de cele luate în ultimii 4 ani...