Blogger Backgrounds

26 noiembrie 2011

Violența de gen

M-am trezit cu o zi mai târziu (25 noiembrie e ziua internațională de luptă împotriva violenței de gen sau în familie, cum s-o spune), dar țin să pun linkurile și cifrele astea.

Să descopăr că în Spania violența împotriva femeilor se manifestă la un nivel atât de ridicat a fost de la început un șoc pentru mine. El s-a adâncit când am început să văd cum sunt tratate femeile aici și că nu există absolut nici un semn de schimbare.

Harta violenței de gen (Spania 2010).
Arhiva El Pais pe tema asta (graficul din 2004 e șocant, violența crește, nicidecum nu scade).

Și pentru că cifrele nu înseamnă nimic dacă nu se compară, puțină Românie. Desigur, populația Spaniei e de două ori mai mare decât a României.

Cam astea sunt campaniile pe care eu le-am văzut în cei patru ani de imigrație. Nu sunt un geniu publicitar, dar pot să-mi dau cu părerea dacă au sau nu impact. N-au.




Niciun comentariu: