Blogger Backgrounds

09 iunie 2011

Tata


Au trecut aproape șapte ani de când a murit tatăl meu (nu știu exact anul pentru că nu vreau să-l țin minte, dar o prietenă de-a mea s-a măritat exact în aceeași zi și când simt nevoia, o întreb).

Mi-am propus mai demult să adun toate articolele despre el (chiar și eu am scris unul, pe vremuri, când eram încă ziarist – am oftat!), să fac poze tuturor trofeelor și cupelor pe care le-a câștigat și să le public pe o pagină. Nu știu de ce, ca să fie acolo.

Azi, căutând pe google, am descoperit că există un fotbalist cu numele lui. Tata și realizările lui sportive apar prea puțin. E menționat, de exemplu, într-un text despre Andrei Bellu: „A fost şi copilotul lui Vasile Olariu cu care s-a clasat al şaselea în clasamentul general la Raliul ZĂPEZII şi al treilea în clasamentul general al Raliului DACIA în anul 1977 (citat de aici).
Am mai găsit o notiță cum că a făcut parte din echipa cu care s-a câștigat alt raliu, în 1973 („locul III pe echipe Eugen IONESCU-CRISTEA+Alexandru IONESCU-CRISTEA, Dorin MOTOC+Cornel MOTOC-locul IX cls general, Vasile OLARIU+Iuliu BORCSA-locul XII cls general)”. Am sperat, pentru o clipă, că de la acest raliu mi-a adus pinguinul pe schiuri pe care mi-l amintesc foarte bine, dar e un pic imposibil, de vreme ce încă nu mă născusem. 

Niciun comentariu: