Blogger Backgrounds

24 ianuarie 2011

Cine ești, măi dragă?

Cum a ajuns un om ca acesta printre prietenii prietenilor mei? Îmi tot dă add pe Facebook după ce l-am șters, la ultima curățenie generală. I-am ascuns cererea, căci ce altceva să fac? Omul insistă.
În fine, azi mă uit pe profilul lui (total la vedere, desigur), poze, wall, și văd că și-a schimbat website-ul. Dau click. Surpriză! A broken link. Ei, nu-i nimic, ștergem www-ul din față, că după știința mea blogurile rareori au World Wide Web.
Hm, the link is still broken. Cercetez cauza, descopăr că omul nu și-l făcuse, ca noi toți, la wordpress, ci la worldpress. Din a treia încercare (nu există worldpress!) pătrund în lumea individului ca să dau - peste ce credeți? – peste două posturi micuțe care fuseseră postate în paralel și pe FB. Domnule dragă, scuză-mă, eu sunt un om cu pretenții, iar pretenția mea principală este că dacă vrei să fii interesant, fii naibii un pic atent. Pe bune! Ca să nu mai vorbim că sunt probabil singurul tău cititor de blog, căci ceilalți n-au știut ce să șteargă ca să poate ateriza acolo! Of!

Niciun comentariu: