Blogger Backgrounds

24 aprilie 2010

My Cinderella shoes

Poveste de Sant Jordi (care n-are nici o legătură cu el).
Mi-am pus întâmplător papucii de Cenuşăreasă (a doua pereche - mulţumesc, Camelia!, prima s-a rupt şi a dus cu ea visurile mele - la gunoi, desigur) şi m-am simţit ca Frumoasa din Pădurea Adormită.
Un singur gând: prea mulţi ani pierduţi în căutarea fericirii, când ea stă de fapt într-o piaţă, nişte "bravas", un grasshopper şi bere. Conversaţia face banii. Toţi banii.
The story of my life is now over, if you ever want to share it, please, do not buy the copyrights. They are for free.

Un comentariu:

Mihaela spunea...

Buna,

Sunt Mihaela Butnaru, de la bookblog.ro, poti afla mai multe despre mine de acolo sau de pe blogul personal (http://masa-pustie.blogspot.com). Momentan lucrez la un studiu despre comunicarea pe bloguri si am nevoie sa imi raspunzi la 16 intrebari despre blogging. Daca te intereseaza sa participi la acest studiu, trimite-mi un e-mail la adresa mihaela.butnaru@gmail.com si iti voi da toate detaliile. Participind poti cistiga, prin tragere la sorti, un premiu surpriza.