Blogger Backgrounds

20 martie 2010

La radio

Un nene vorbeşte aiurea. De ce spun asta? Pentru că, după ce face de râs o emisiune şi o televiziune (cu detalii despre oră şi titlul emisiunii) care a făcut o eroare de genul (pe burtieră): "Bunica Oanei şi mama Denisei, spune etc.". Am ascultat şi m-am gândit "nasol, nici corectură nu se mai face, mă rog". Ah, omul făcuse poză ecranului (dovada!).
După ce domnul digei pune o melodioară, intervine iar în direct şi spune: "Mi s-a spus că s-ar putea să nu am dreptate, să fie totuşi corect cum scria, căci bunica Oanei şi mama Denisei sunt una şi aceeaşi persoană." În loc să bâjbâie şi el o scuză, aruncă un: "Nu le prea am eu cu evenimentele din lumea mondenă" (citez aproximativ, spălam vase în timpul ăsta, nu am notat). De când e, măi frate, limba română o preocupare mondenă?

Niciun comentariu: