Blogger Backgrounds

11 august 2009

...

După cum se poate observa cu ochiul liber – în urma postării pe care tocmai îţi arunci ochii – Carmensita şi Amalia au plecat, deci sunt singură şi, ca să nu răspund la telefoane insistente care m-ar conduce la complicaţii şi mai mari, îmi fac de lucru. Până Hellen face nush ce şi poate vorbi cu mine, îmi caut să-mi cumpăr o maşină (da, chiar, pe principiul „în rest le am pe toate”). Ei, şi de aici, gândidu-mă cum să fac bani pentru amintita maşină, mi-am amintit din nou că mi-ar plăcea să mă fac cititor profesionist de cărţi. Aştept oferta financiară din partea miliardarului/miliardarilor care nu ştiu să citească. Deşi, iată, până la urmă, o dăm ca în 1001 de nopţi despre care de curând am aflat că e din Marrakesh. Olé!

Later update: Recitesc mâine, că azi am băgat prea multă bere!

Niciun comentariu: