Blogger Backgrounds

29 august 2008

Mulder

Abia îmi ţin ochii deschişi (căci azi se lucrează "intensiv", de la 8 la 15, şi să nu fac - iar - opinie separată, m-am mobilizat - paranteză la paranteză: cine reuşeşte să-mi explice de ce peste vară aici s-a introdus programul intensiv, de la 8 la 15, în care se presupune că se dă mai mult randament, căci plata e aceeaşi, să o facă!) şi citind ştirile, în căutare de imbold de trezire, descopăr că David Duchovny merge din nou la reabilitate pentru a-şi trata dependenţa de sex! Hahahahahahahahahahaha!

Un comentariu:

Anonim spunea...

...hmmm, stirea asta am citit-o si eu, si nu stiu daca e de ras,sau ar trebui sa ne intrebam, care sunt dependentele noastre. Poate ca unele sunt mai puternice si altele mai neobservabile, insa cred ca fiecare dintre noi are una, cel putin.

pe curand,
i.