Blogger Backgrounds

31 august 2008

Aproape de lumea dezlănţuită

Am fost aseară într-o scurtă excursie nocturnă în localitatea La Floresta, la 20 de minute (cu trenul) de Barcelona, cu scopul declarat de a lua cina la nişte amici români care ne-au aşteptat cu grătar şi vinache (de Navarra). După o distracţie de câteva ore (cu vorbe), a venit momentul să galopăm spre gară, căci trebuia sa prindem ultimul tren spre casă. Orăşelul amintit – superb, case ascunse printre copaci pe o parte, doar copaci pe cealaltă. Ei, şi la 1:30 trecute fix ale nopţii, cum J. mă trăgea voiniceşte de mânuţă să nu pierd ritmul (şi trenul), se aude din stânga, din pădure, un foşnet, iar eu înţepenesc aproape instantaneu: Ursu’! (fiind eu de la Braşov şi „ursul” fiind fantoma copilăriei mele de pe Dealul Melcilor – nu l-am văzut niciodată, decât la zoo). Nu, nu era ursu’ era o mamă-mistreţ cu trei puiuţi care amuşinau printre maşinile parcate în locul special amenajat. A zis J. că nu muşcă şi că n-au coarne să ne atace, aşa că m-am relaxat, m-am benoclat la ei o vreme (erau mici, cam cât Patita lui Carmen) şi am continuat să mă grăbesc. Dar mi s-a părut aşa, ireal, iar azi dimineaţă când m-am trezit eram cu ei în gând, cu familia de mistreţi.

3 comentarii:

Anonim spunea...

Propunere parteneriat!

Salut,

Am placerea sa te anunt ca am lansat un forum de discutii si informare destinat locuitorilor orasului Brasov. Forumul este realizat sub forma unui ghid informativ ce are la baza un forum cu discutii pe teme diverse din toate domeniile interesante.
Propunerea mea este de a promova atat blogul tau in cadrul forumului cat si forumul in cadrul blogului, un parteneriat din care consider ca are toata lumea de castigat.

Daca te intereseaza, adresa forumului este http://www.brasovforum.ro.
Pentru mai multe detalii: contact@brasovforum.ro.

Numai bine,
Adi.

monsoux spunea...

o altă variantă pentru familia urbană. Ca să zic aşa.

vvritz spunea...

@monsoux: aş vrea să văd cum interpretezi tu personajele din această nouă familie urbană (de care, apropo, mi-e dor de mor): mistreţa (măricică, să-mi ajungă, zic, pe la jumatea pulpei, cu colţii, că între timp am făcut că muşcă), puii aproximativ identici, mai mici, dar tot păros-ţepoşi.

@andrei gheorghe: sunt plecată de acasă, de la braşov, de 15, imediat 16 ani. singurele mele legături cu oraşul sunt cele sufleteşti şi familia şi prietenii. aşa că...