Blogger Backgrounds

09 februarie 2009

De luni, dimineaţa

La prima oră, în autobuz, când încă nici nu pot să zic că m-am trezit pe de-a-ntregul, un mic scandal. Numitul autobuz a deviat de la curs evitând exact staţia la care trebuia să cobor. Am mers un pic pe jos, nimic important.
Însă, chiar lângă clădirea în care am eu biroul, lanţ de poliţie (dar serios, nu glumă). Întreb la colegi, nimeni nu ştie ce s-a întâmplat. Caut ştiri şi aflu următoarele: o explozie (provocată de deştepţii de la ETA) la Madrid, la prima oră a zilei, doi jandarmi barcelonezi (mossos) răniţi aseară într-o "bătălie" cu nişte sud-americani (20 de bucăţi!!!), pe la 11, în parcul de lângă casa mea (despre care eram absolut sigură că e un loc fără probleme), iar colţul de lângă serviciu e închis căci la 8.30 cineva a tras cu pistolu' în altcineva (rezultând moartea celui din urmă).
M-am gândit să-mi iau un film de desene animate diseară, să mă mai relaxez.

Later edit: Detaliile (brrr!)

Un comentariu:

monsoux spunea...

viața bate tot, uneori omoară în bătaie. Tu ești bine? Ce film ți-ai luat? Eu mi-aș fi luat ceva cu Donald Duck.

De câte ori trec pe lângă un accident mă bucur că mi-au scăzut șansele să mă regăsesc în statistici.