Blogger Backgrounds

06 septembrie 2008

Are mama un geniu de fată

Din poziţia semi-culcat, înghesuită pe canapeaua de două persoane, durerea de cap pare suportabilă, permiţându-mi să dezvolt aberaţii.
Şi una dintre ele, care m-a lovit văzând în ce dată suntem, se referă la faptul că acuşica e ziua mea. Nu's genul să mă deprim din atâta lucru, iar pentru a contracara efectele neplăcute am cumpărat bilete de avion şi de intrare, am rezervat hotel şi mă voi duce la... Alhambra! Şi de bucurie că imediat se va petrece momentul, postez asta.

7 comentarii:

Anonim spunea...

Happy B-day.

vvritz spunea...

Săr'na!

Anonim spunea...

la multi ani

Anonim spunea...

mai, dar ziua ta e intr-o luna sau cum....:(((. este calendarul meu anapoda?!

te pup si eu, si incearca ptr dureri de cap balsamul ala chinezesc care nu se poate respira, aici se numeste Tiger balsam. are un efect bun.

i

vvritz spunea...

mulţămesc de urări.
@i: n-am zis că e acu' ziua mea, ci că mă duc, când o fi, la Alhambra, că m-a pătruns sentimentul.

monsoux spunea...

sper că n-ai meningită! Da' creierul pare deja afectat, io-te ce-am citit aici http://www.preferatele.com/docs/medicina/3/-nevralgia-migrenoas20.php și aici http://www.preferatele.com/docs/medicina/8/inspectia12.php Ca să știe lumea, ziua ta e în octombrie! Adică mai va. Hai te pup.

vvritz spunea...

@everybody: da, poate că nu e fix acu ziua mea, dar o să fie, nu? noroc cu monsoux, că-şi aminteşte el... ţucu-l mama!