Blogger Backgrounds

19 iunie 2008

Din blog în blog

Înainte de a muri şi anume de somn (dacă-l prind pe ăla care mi-a dat ticul ăsta verbal tâmpit îl mănânc cu fulgi cu tot, că nu reuşesc să scap de el!), dau click la un nene pe blog şi apoi la altul, dar aşa, în dodii, că de citit nu mai am cu ce citi (capul s-a culcat mai demult, iar ochii s-au făcut roşii ca de liliac, în vreme ce migrena stă liniştită, la locul ei, neclintită de aspirine şi alte chimicale inutile). Ziceam, deci, că din două clickuri ajung aici-şa, la o doamnă Creţu. Ce scrie ea e una, dar să vezi ce blogroll are. Eu lipsesc, m-am cam dezamăgit.
Apropo, în interes de serviciu şi de lene (să nu sun la primărie), i-am scris domnului primar reales Radu Mazăre de la Constanţa pe adresa prezentată pe blog. Nu mi-a răspuns. Îl mai las până luni şi-l adaug pe mess, că zice că pot. Cum ar fi?

Niciun comentariu: