Blogger Backgrounds

21 aprilie 2008

De la birou

Scriu repede şi corect cu tastatura (de mână, dezastru, dar aşa a fost dintotdeauna), folosesc shortcut-uri (mă enervează mousu’). Asta ca să fac o introducere.
Încep, aşadar, într-un final glorios, serviciul. Găsesc biroul frumos aşezat, cu faţa spre fereastrele mari, mari, contul de e-mail instalat, ce mai, perfect (la fostul loc de muncă pe birou mă aştepta un ghiveci de flori, calculatorul urmând să întârzie încă două săptămâni). Mi s-a făcut un instructaj rapid, de către toţi colegii implicaţi, am priceput din prima ce şi cum, din nou, ce mai, perfect! Ei, problemele au început să apară când am deschis Outlook Express, Word şi Excel. Toate comenzile, bara, totul pe spaniolă! Şi, evident, shortcut-urile în aceeaşi limbă! Nici Help n-am putut să folosesc, căci, evident, era pe spaniolă! M-am panicat, m-am calmat, am încercat să-mi aduc aminte pe bară unde pot fi comenzile şi, după câteva zile am descoperit cum se schimbă toate shorcut-urile din Word. Perfect!

PS: De acum, scriu cu diacritice. Din respect pentru limba română.

Niciun comentariu: