Blogger Backgrounds

25 ianuarie 2008

Seminte, pe cuvant


Parca mi se invalmasesc in cap toate cuvintele nespuse de atata timp (am doua luni de cand am plecat, deja – atat de mult?) si gandindu-ma ca atunci cand dai ceva online nu e frumos sa lasi locul gol acolo (Daniela's teachings) umplu categoriile, macar asa, un pic.
Si cand ma gandeam mai mult ce sa mai pun, gasesc in inbox mailul de la Gaba, careia ii povestisem ca ma descurc prost cu condimentele (nu le gasesc, tarhon, de exemplu). De ardei iute murat m-am saturat, as manca un piscacios romanesc (cine rade acum de mine, sa-si ia aminte la ce spun: cand o fi sa plecati din tara voastra, la fel o sa patiti, ca ti se ia de fructe de mare si smecherii, merge bine si o ciorba de burta – de mancat acolo, la biserica, cu C&K). Si, ca sa ma adun, gasesc mailul fetii, care ma anunta ca mi-a cumparat seminte (sa-mi plantez condimentele pe balcon, in ghiveci). Si-mi trimite un scan pe care il si reproduc.
Si inchei, dragii mei, ca imi voi mai aminti ce-mi lipseste pe aici, si cand sositi, dau la schimb sepia si creveti (garla!) pentru romanestile bucate. Am zis!

Niciun comentariu: