Blogger Backgrounds

28 ianuarie 2008

Pisica gay

Dupa o zi destul de aiurea. Acum, in pat, asteptand niste somn pe la gene (ca, dupa cum spusei mai jos, in alta limba, iertare, maine incep cursul de spaniola intensiva – sau intensiv de spaniol), ma frec prin blogurile amicilor. Nimic la D. (dat click la Jesse, doar un post? dezamagire!) si, urmatorul pe lista, pisi darling. Ras in hohote de decernarea Teacher’s (wish I were there!) si scroll in jos, pam pam, despre blogurile gay. Io m-am ras, oarecum aiurea-n papusoi, dar e funny zau sa vezi ca se gandeste cineva cam cum ar trebui sa scrie niste baieti din categoria “gay”. O sa ma mai gandesc si eu la asta (rad in continuare) si imi inchei ziua neplacuta razand de pisica lui care mananca pastile antifierbinteala. Si o sa ma mai gandesc si daca asta e suficient de gay. Multumesc, doll, ca de obicei, ma scoti din ale mele.

2 comentarii:

monsoux spunea...

hei! Povestea e noua :) In plus am fost pe drum. (Si, nu, nu am rezolvat cu telecomanda - poate azi? :D )

vvritz spunea...

Vale, vale (hehe, bine, bine, adica). Le astept (pe povestile fierbinti si pe telecomanda - fac ierarhia altadata, acum "imi doarme capu", cum ziceam cand eram mica).