Blogger Backgrounds

31 august 2010

Lunch time

Am mâncat azi cu colegele mele spanioloaice (pe care le respect, în felul meu) și am ascultat fascinată conversația cu următoarea temă: când v-ați pierdut virginitatea? Noroc că mâncam salată și nu era lichidă, altfel sigur aș fi scuipat când am izbucnit în râs. Dar cum ele deja sunt obișnuite cu faptul că eu sunt „altfel”, practic m-au ignorat.
Cea care a deschis discuția a mărturisit că pentru ea a fost o mare dezamăgire, că a așteptat până la 18 ani (că așa e civilizat?!?) ca să facă pasul, iar tipul a părăsit-o dup-aia (la trei luni, dar na!). Alta a zis că și pentru ea a fost nasol, dar le-a zis prietenelor ei că a fost ge-ni-al. Apoi a apărut în discuție (în timp ce eu băgam tare la salată, să scap de acolo până când îmi venea rândul că nu știu cum aș fi putut răspunde la chestionar – adică știu, dar nici o apă nu m-ar mai fi spălat de păcate!) tema: tu de care ești, de aia care a făcut-o prima dată în pat sau în parcare? Una s-a înroșit de unde am dedus – cu toatele, chiar și eu – că era din ultima categorie.
Acum, despre sex vorbeam și eu cu prietenele (și încă o fac), dar în alți termeni (drept îi și că suntem fete de litere). Și, din câte știu eu, la noi nu s-a discutat niciodată despre o asemenea împărțire a locului de pierdere a virginității. Chiar, care dintre voi sunteți „tipa din parcare”? 

2 comentarii:

Calin.Crainic spunea...

eu sunt mai al naibii, da' mi-e rusine sa spun. 19 ani...

vvritz spunea...

Ia să te auzim. Că noi secrete aici n-avem...