Blogger Backgrounds

26 mai 2010

Poveste cu impozit

„Spune-mi şi mie de unde să descarc programul ăla de impozite, că trebuie să facem şi noi, poate primim bani înapoi...”
I-am dat toate detaliile, linkurile, cum să-şi facă certificatul digital (hlizindu-mă în sinea mea, că anul trecut când cineva mă bătuse la cap să obţin sus-numitul certificat mă umplusem de draci căci „îmi conducea viaţa...”), i-am explicat cum să descarce programul, în fine. I-am zis să facă probe cu programul, să treacă chiria fie pe salariul lui, fie pe al el, să iasă cât mai bine (adică să nu fie de dat, ci de luat).
Ea zice: o să fie dificil de calculat, că el (soţu’) are mare parte din salariu la negru... Mi-am controlat reacţia, dar sincer, credeam că aici aşa ceva nu se întâmplă, economia subterană, fentarea impozitelor, pe bune acum, în ce ţară trăiesc?

Niciun comentariu: