Blogger Backgrounds

06 martie 2010

Re: ce masina sunt eu?

Sent: Tue, December 11, 2007 11:59:46 AM
Subject: Re: ce masina sunt eu?

io sunt gay, merge gurlish

----- Original Message -----
Sent: Tuesday, December 11, 2007 12:29 PM
Subject: Re: ce masina sunt eu?

ia baga la mama un ochi sa vezi ce garantie au. plus ca e cam girlish that volvo (adica fetele la mine sunt innebunite dupa el)

----- Original Message ----
Sent: Tuesday, December 11, 2007 11:26:11 AM
Subject: Re: ce masina sunt eu?

Toata lumea imi zice Mazda 3. Eu ma vedeam mai Volvo sau Peugeot. Sau poate incerc sa compensez? Well, o sa fii surprinsa, la Volvo dotarile de baza sunt destul de impresionante (ia, de-aci: http://www.volvocars.ro/models/Volvo-C30/which/Compare.htm )

----- Original Message ----
Tuesday, December 11, 2007 12:15 PM
RE: ce masina sunt eu?


eu, evident, mazda 3, caci mie imi place. ar mai merge ford focus, daca e de cumparat, caci frantuzestile ies din calcul si la volvo nu ai nimic pe ea la valoarea de vanzare.

multumesc cu c., nu crez sa am poza.

----- Original Message ----
Tue, December 11, 2007 9:55:13 AM
Sbj: ce masina sunt eu?

Tu cu ce votezi?
Volvo C30
Ford Focus
Peugeot 307 Break
Peugeot 407
Volkswagen Golf
Mazda 3
Astept cu nerabdare :)

Am vorbit cu C., am inteles ca i-ati facut urari in direct. Tortul de ciocolata mai pe seara, nu cred ca inscriptionat, dar ii fac o felicitare speciala. Trimite o poza, daca vrei, daca nu bag ceva de la mine.

Niciun comentariu: