Blogger Backgrounds

02 februarie 2010

Hairpedia

Există "hairpedia". Deci, pe bune...

Later update (like 2 minutes later): Postul de faţă e legat de ăsta şi până nu găsesc o metodă să 1. nu mai îmi intre părul în ochi şi în gură, mai ales când dorm; 2. stea frumos la orice oră şi să nu mai albească, o mai dăm înainte cu vopsele de păr şi frizuri. Adică "eu" o dăm înainte.

Un comentariu:

Anonim spunea...

hahaha, ce n-as da eu sa am "sirma" ta! sa imi fie si mie usor dimineata sa dau cu prosopul in par si ...gata! asa, ma chinui cu al meu, mitos si vai de mama lui...
la fire albe, am avut o depresie ca am vazut vreo 3-4 si mi-am dat seama ca ...tre sa le ignor, total!
p.s. acum am doar culoarea mea naturala, de aia au inceput sa se "razvrateasca". treaba lor, pe mine nu ma intereseaza despre ele... io sint frumoasa oricum! aaa, si foarte desteapta!
asa sa faci si tu!
g.