Blogger Backgrounds

03 decembrie 2009

Am nevoie de concediu!

Aşa m-a obosit viaţa asta, că la anul îmi iau concediu, nu mai trăiesc cu adevărat, ci ca şi cum aş fi în concediu. Să vedem, măcar să ne simtem bine. Şi când deschisei blogul să pun postul ăsta (de la serviciu, da, că acasă net nu posed şi nici nu ştiu când va sosi), zăresc cu coada ochiului postul anterior. Am scris eu, cu degetele mele pe taste "m-am stabilit aici". God! Mi-e frică de adâncimile subconştientului. Sau poate n-ar trebui, cum zice la cartea Cameliei, cu Secretul (apropo, de cine e scrisă?).

Să bag la acest post o foarte inspirată filmare cu Sardana, dans popular specific de aici (e chiar în faţa primăriei...). Plin de viaţă, aşa-i?

2 comentarii:

Camelia spunea...

Secretul de Rhonda Byrne :). In colaborare cu multi altii.

WE spunea...

seamana un pic cu Tarrega si cu Manuel de Falla. sau invers.