Blogger Backgrounds

12 noiembrie 2009

Sbj:

Doamna,

Raportez:

- imi place mult la serviciu, colegii sunt super, ritmul e relaxat. nici jobul in sine nu e nasol, doar cam monoton.

- am citit cu sibiul - parerea mea e ca decat sa te muti la provincie, mai bine la strainatate

- in alta ordine de idei, nici nu stii ce noroc am avut cu firma asta: dupa ce ca au acceptat sa le tai factura, mai e si atat de aproape incat fac cam 20 de minute pe jos pana acolo. iar cum barcelona pe partea aia e impartite in cuburi, nu merg de doua ori pe acelasi drum, caci nu-l tin minte.

- in rest, noi suntem bine amandoi, j. si-a revenit (adica nu mai e stresat) si a fost si dani in we trecut aici.

- a venit brusc un soi de vara, caci in camasa si cu geaca de blugi era sa mor azi de cald (cum astia inca umbla in cizme, mi-a fost rusine sa-mi dau si geaca jos - pulovarul il dadusem de mult).

- altele nu mai am a zice, dar sa stii ca nu ma supar daca-mi dai detalii despre matale.

Te puuuuuuup mult mult.

9 aprilie 2008

Niciun comentariu: