Blogger Backgrounds

17 august 2009

Câte puţin

Sunt oameni care ştiu mai multe limbi străine decât mine sau care au mai multă rezistenţă fizică, sunt persoane care au o memorie fabuloasă (pe când eu uit de la mână până la gură). Am cunoscut oameni foarte buni pe plan profesional, şi mi-ar fi plăcut să fiu ca ei. Am văzut fete frumoase de pică, femei inteligente şi fascinante, înţelepte şi răbdătoare. Prin viaţa mea au trecut oameni curajoşi, şi oameni fără scrupule, oameni de la care se putea învăţa ca dintr-o enciclopedie. Există oameni care ştiu să manevreze banii în aşa fel încât să-i înmulţească şi alţii care sunt capabili să cheltuie totul pe nerăsuflate şi să se simtă bine făcând asta. Am văzut amabilitate şi răutate controlată, şi eleganţă şi simţ de răspundere; am văzut cum se supravieţuieşte unei mari dureri fără spectacol şi cum se poate doborî cu un cuvânt un mare amor.
Am încercat şi încerc în continuare să învăţ câte puţin din toate astea. Şi, uneori, chiar îmi iese.

Niciun comentariu: