Blogger Backgrounds

09 martie 2009

Teoria conspiraţiei

Nimic nu mă enervează aşa de tare în ultima vreme (şi mă enervează atâtea lucruri încât cred că o să-mi explodeze capul, până la urmă) ca faptul că mi-am pus counter la blog şi acum văd de pe ce adrese/IP-uri intră oamenii să mă citească.
Cred că închid pe aici, îmi fac bagajele şi mă mut pe hârtie, măcar să scriu şi io o carte, să îngroş rândurile celor 23.778 de oameni care şi-au propus acelaşi lucru. Aşa zice aicişa.
Deşi, sinceră să fiu, mai bine încerc să fiu fericită, ca 20.438 dintre oameni. Oare ce e mai uşor? Îmi fac un sondaj.

PS: Acum am văzut că 14.188 dintre oameni au încercat să înveţe spaniolă. Hahahahahaha!

3 comentarii:

Anonim spunea...

Ei, daca acum tot m-ai "vazut", te salut cu drag, eu, o cititoare cuminte si anonima!
Oana

vvritz spunea...

Ce drăguţă eşti! Nu pe tine te văzusem, hehehe. Şi dacă te-aş fi văzut pe tine, m-aş fi bucurat, nu întristat.

Anonim spunea...

Bine, pupicei atunci!
Oana