Blogger Backgrounds

12 martie 2009

Tanti españole

Mă duceam spre piscină, cu gândurile aglomerate când m-am împiedicat de două tanti pe trotuar, genul extrem de spaniol: peste 50 de ani, slabe, coafate, aranjate, îmbrăcate gen "piţipoancă". A treia ieşea din scara blocului (ei, presupun) şi le saluta pe "aşteptătoare" cu următoarea remarcă: "Ce sunteţi, dragă, aşa înfofolite (abrigadas, în original)?". La care alealalte încep să vocifereze: "Bine că te-ai îmbrăcat tu, dragă, sexi... O să ne furi toţi iubiţii!". Ce m-am râs în sinea mea...

3 comentarii:

Anonim spunea...

si niste fotografii daca se poate :)

vvritz spunea...

hahaha, mă şi vezi scoţând aparatu' foto dintre şlipi şi cască şi făcându-le vedete pe dudui. îţi promit că pun poze. ele sunt ceea ce noi am defini "babete bogate".

Anonim spunea...

O sa fac eu niste foto cat de curand...chef sa am :D