Blogger Backgrounds

27 februarie 2009

Europa de Est

Prin natura jobului, am avut (şi am) ocazia să lucrez cu oameni de peste tot, vest şi est-europeni. Observ diferenţele dintre ei şi nu pot să spun că "occidentalii" sunt mai cu moţ. Am motivele mele pentru care trag anumite concluzii, iar ele se bazează atât pe intrasigenţa mea, cât şi pe lipsa lor de educaţie la nivel de bază (e o generalizare, desigur, pe care mi-o asum).
Am mai observat că ceilalţi colegi de "bloc" mă asimilează cu plăcere, că le place să ştie că am trăit ce au trăit şi ei, că nu le e ruşine cu trecutul lor. Încetul cu încetul, m-am prins că motivele mele de mândrie sunt mai multe decât cele pentru care ar PUTEA să-mi fie ruşine (da, românii sunt hoţi, nu, nu sunt toţi ţigani).
Şi în acest context postez un link la un articol pe această temă (care mi-a plăcut).

PS. Plus că fetele din est rezistă mai bine la băutură!

Niciun comentariu: