Blogger Backgrounds

16 decembrie 2008

Gând de Power Puff girl

Ca să-i dau ocazia lui D. să se plângă în continuare că sunt cheesy (şi ce, cântecul ăla cu Wham! e super-cool, habar n-ai!), revin cu ceva şi mai tâmpit: în timp ce-mi coloram aseară părul – descoperind cu stupoare că firele albe pun stăpânire din ce mai abitir pe mândreţea mea de podoabă capilară (chiar, oare cum aş arăta căruntă?) – mi-a venit în minte că am mare noroc că am emigrat în Spania. Căci culorile de vopsea predominante aici sunt închise, spre castaniu, cum ar veni (aşa cum, din amintiri, cred eu că am părul, varianta originală, fără subtitrare). Mă şi gândeam cum m-aş fi descurcat într-o ţară nordică, cu nuanţele de blond pai.

2 comentarii:

monsoux spunea...

o vorbă să-ți spun: iarba rea nu piere! Dovadă și cântecul cela.

vvritz spunea...

@monsoux: beeeeei, ce ai cu mine? poate nu mai vine ăsta, Papa Noel, la matale, că am înţeles că avea în plan...