Blogger Backgrounds

29 decembrie 2008

Ca să ne înţelegem…

Am fost în România dar n-am avut timp de mai nimic, căci am stat prostită şi m-am bucurat de tot. Aşa că îmi cer scuze faţă de toţi prietenii pe care i-am ratat şi promit să revin când oi avea timp (refren pe care mi-l cânt de, cât să fie, 16 ani de când am plecat de acasă, de la Braşov).
Vreau să zic doar „La mulţi ani!” din inimă, să mulţumesc de urările pe care le-a primit blogulache în lipsa mea şi să doresc tuturor un an excelent. Revin cu istorii despre ţara MEA în curând.

5 comentarii:

Anonim spunea...

LA multi ani !

Anonim spunea...

La multi ani!

Anonim spunea...

Cunosc sentimentul, nici eu nu am timp de nimic si pentru nimeni cand sunt acasa.
Va dorim si noi un An Nou mai bun si plin de succese si bucurii,
cu drag,
i.& l.

Anonim spunea...

la multi ani si... iar am ramas dator cu o carticica din aceea, care a facut drumul la Barca si inapoi...
of!

monsoux spunea...

și io revin cu sticla aia de vin din portbagaj...