Blogger Backgrounds

23 noiembrie 2008

La mine acasă ninge


Nu, nu la Barcelona, unde, google zice că a nins prin 2004, în sensul că nişte fulgi au căzut pe caldarâm unde şi-au dat obşescul sfârşit.
Ninge la Braşov, iar mama mi-a trimis poze. Mi s-a făcut aşa un dor de zăpadă, de aer curat (nu fac nici un secret din faptul că mi se pare că Bcn pute îngrozitor, pe la toate canalele ei lăsate prea aproape de suprafaţă, după cum mi s-a explicat), de frig... Aici vremea e ca un ceai, se încălzeşte de la soare şi se răceşte, dar nu definitiv, când se taie razele.
Şi în elanul meu îi zic lui J. că ce mişto că o să prindem zăpadă de Crăciun, la care el s-a pus pe tremurat: "Îţi dai seama cât de frig o să fie?". Mda, la asta nu m-am gândit. Îmi dă Patrocla haine groase!

Un comentariu:

Anonim spunea...

salut, tocmai am venit din tara, si in transilvania si nordul moldovei era cam nasol. la bucuresti insa era destul de cald.