Blogger Backgrounds

04 septembrie 2008

Chanson

Când primul ministru al acestei ţări (care are rege, dacă vă întrebaţi) a făcut guvernul şi a inclus nu ştiu câte femei îl el, făcând apoi o grămadă de publicitate pe tema asta (fotografiile extrem de circulate în care apărea DOAR alături de reprezentantele sexului frumos mi-au produs o oarecare jenă, deşi sunt destul de feministă), m-am cam enervat. Nu că femeile nu pot să aibă acelaşi randament ca bărbaţii (dovada vie fiind chiar eu!?!), dar...
Ei, acest "dar" vine de la faptul că la Apărare a fost numită o duduie pe numele ei Chacon (eu o alint Chanson...), o blondă aflată într-o relaţie cu un domn cu care tocmai produsese un copil. "Tocmai" în sensul că a fost numită ministresă când era gravidă în şase luni sau cam aşa. Ei, şi s-a dus doamna, odată numită pe post, în Irak, să viziteze trupele (prima mea senzaţie la vederea pozelor a fost de milă, că era cald acolo şi suferea), apoi a născut şi nu s-a mai auzit nimic de ea (ceea ce mi se pare absolut evident, căci naşterea, din câte am auzit eu, implică alăptare şi alte chestii care te împiedică să mergi o vreme la serviciu - nu?).
Iată însă că a trecut, probabil, momentul de înţărcare a copilului, şi vacanţa, iar doamna Chacon s-a întors la lucru. Ca să decreteze ca urgenţă ajustarea uniformei militare pe trupului femeilor (care, zice la articolul citit de mine, este diferit de al bărbatului - nu, nu discutăm calitatea jurnalismului din La Vanguardia). Şi, în plus, a lansat ideea câtorva programe pentru a-i ajuta pe părinţii militari să se descurce mai uşor cu copiii pe perioada vacanţelor...
Well now, bravo ei! Îmi şi imaginez acelaşi personaj la acelaşi minister într-o ţară zbuciumată, ca Georgia.

3 comentarii:

Anonim spunea...

Hai mai ca mie chiar imi place de ea :)

Mi-o si imaginez pe timp de asediu in tinuta militara, cu medaliile zornaind la fiecare pas, si cu biberonul in mana...

De departe, din politicienele iberice, cea mai "tare" e tipa aia de la PP - Soraya Saenz de Santamaria. E imposibil sa nu rad in hohote de fiecare data cand iese cu ceva nou...bineinteles foarte original.

vvritz spunea...

@tache: Păi io locuiesc la catalanii ăştia, tu eşti bine-mersi în Spania! hahahahahahaha
În altă ordine de idei, mă documentez şi scriu şi despre De La Vega, că mă inspiră. O, Doamne! Sau despre aia mică, de la egalitate.
Nu ştiu cine e Soraya, o google acum.

Anonim spunea...

faci aluzie la pancardele "Catalunia is not Spain" de pe Camp Nou? HA-HA!

Pai da, chiar nu e! :D