Blogger Backgrounds

15 august 2008

Amor, amor

Nişte cunoscuţi s-au despărţit şi s-au împăcat, iar după asta şi-au reorganizat toată viaţa. În bine. Mă gândii eu puţin la variaţiuni pe această temă şi am ajuns la concluzia că, în a vedea limpede, iubirea ne încurcă. Adicătelea, de câte ori ne-am certat la cuţite cu prietenii? Ei, cu iubitul ne certăm, că pare, cumva, că avem nişte drepturi, ce Dumnezeu. Şi de aici am concluzionat că e mai bine să ai prieteni, nu iubiţi. Plus că avantajul e că poţi să ai mai mult de unul, pe când iubiţii se oftică dacă îi multiplici.

5 comentarii:

monsoux spunea...

i-auzi la ea!

Anonim spunea...

asa si in final? ca nu prea inteleg concluzia :-O.
mi-a placut tare pe unde ati umblat, faine locuri.
i.

vvritz spunea...

@monsoux: ce vrei să zici?
@i.: hahahaha. aşa m-am gândit eu - de ce presupui că îi o morală? e doar un fapt de viaţă (o fi fost o morală când m-am gândit, dar mi-o scăpat la redactare, iar acum nu mi-o amintesc).

monsoux spunea...

ba ce vrei sa zici tu? :)

vvritz spunea...

hahahahahahahaha. să mi se lase gândirea în pace. prea v-aţi obişnuit, nene, să am morală la toţi şi toate.