Blogger Backgrounds

29 iulie 2008

Specificul ţării

Îmi zice şefa, în timp ce îi căutam cazare în Bucureşti pentru un eveniment de top, la care vin nişte mahări de la CE: „Aş prefera ceva aşa, cu specific românesc, să fie deosebit”.
Şi mă gândesc io că, datorită faptului că hoteluri cu specific eu n-am văzut prin capitalele ţărilor prin care m-am flendurat (mai ales la alde 4 steluţe), poate mă ajută niscaiva prieteni să-i montăm femeii noaptea, pe la 12, pe balconul de la Golden Tulip sau Howard Johnson o scurtă scenetă cu Dracula. Că altceva specific în afară de domnul cu pricina şi ţiganii nu cred că aşteaptă (iar ţiganii sunt deja aici, la toate colţurile de stradă – se vede că i-au fugărit bine italienii…).

4 comentarii:

adevaratul spunea...

imi pregatesc pelerina si pudra alba si ne intalnim pe terasa

Tudorina spunea...

mai bine ii scoti la o sarmaluta in foi de vita la Caru cu Bere si-o vizita la Casa Poporului.
Clasic.

Ella spunea...

da mi se pare o ideea buna a Dorinei, care apropo mi-a recomandat blogul tau cu mare drag :).
Si eu locuiesc pe aici prin zona :)

vvritz spunea...

@robert: thanks, dear. te anunţ din timp, dar e clar că e pe la jumătatea lui septembrie.
@tudorina: la Casa Poporului, poate, dar la Caru' cu Bere nu-mi prea place cum se mănâncă, iar cheltnerii sunt nişte vaci. :o)
@geanina: spre Vama Veche (restaurantul) mă gândeam să mă îndrept, nu de alta, dar mi-e o poftă de puiul ăla îndrăgostit de mare, ceva de speriat.
ei da, tu locuieşti prin zonă de mai demulticel, căci vorbeşti pe spanioleşte cursiv, în vreme ce eu doar cu hopuri.