Blogger Backgrounds

05 aprilie 2008

La volan

Cand am fost acasa, m-au socat, legat de trafic, aceste lucruri (in ordine cronologica).
- claxoanele din parcarea subterana de la aeroport;
- blocarea culoarului de iesire din parcare de la aeroport;
- cele doua ore petrecute in trafic pana la destinatie (Muncii-Dristor);
- tipul cu Loganul care nu intelegea de ce trebuie sa scoata masina de pe locul de parcare al lui Crol (caci era marcat si platit pentru asta, dar ma rog...)
- drumul de aproape doua ore spre aeroport, sambata, la 12 ziua. Daca Dorina n-ar fi trecut pe linia de tramvai, n-aveam absolut nici o sansa sa prind avionul.

Nu, nu le uitasem, pur si simplu nu mai faceau parte din viata mea cotidiana... Stiam ca in Romania ele continua sa existe.

Pentru toate aceste detalii, le pun link la mine pe pagina oamenilor astora, care fac si ei ce pot.

4 comentarii:

Anonim spunea...

coom?! ai fost aici ?! aici aici?!?!?!?!?! ....nu mai inteleg nimic ...tie chiar nu-ti place acolo? toata ziua esti in tara mea....
de data asta ,treaca , dar ....data viitoare , poate bei si cu bill 0 bericica..., te asteptam!
da-l in colo de bucuresti,asa e peste tot ! ( vreau sa zic , acolo unde e vreun summit , ceva...)

vvritz spunea...

hahahaha! am fost in romania atunci, cand ti-am zis, cand cu pasaportu lu fi-tu. si mai vin de ziua ta, deci pregateste-te! vreau mici, ciorba de burta, papanasi si nu mai stiu ce, dar imi mai vin idei.

monsoux spunea...

Imediat dupa Summit, luni s-au stricat vreo treizece de semafoare, deh! ca dupa ploaie. Am facut doua ore din fata de la mine pana la intersectia dintre Dacia cu Mosilor, unde am hotarat sa-mi abandonez masina, ca mi se urcase stomacul in gat de nervi.

monsoux spunea...

of, ce dimi e, treizeci, normal :(