Blogger Backgrounds

16 martie 2008

Harry

Ca, pana la urma, tot singur te descurci in viata, asta am inteles eu din Harry Potter 6 (aia cu printul semipur), pe care am devorat-o in 2 zile (J. m-a intrebat daca citesc pe bune - mi-a fost rusine sa-i spun ca e o carte de copii, care se citeste usor, pentru ca el are pana acum o parere buna despre mine).
M-am apucat cu avant de partea a 7-a, care-mi va lua mai mult. Caci e pe englezeste. Asadar, m-am gandit sa propun o interactiune (sa invatam cuvinte noi). Cine stie ce inseamna urmatoarele:
- deathly hallows
- wand
- cloak?
O sa ma distrez bine cu Harry asta si presimt ca o sa le citesc si pe primele sase in engleza. Ca pe Severus Plesneala il cheama aici Severus Snape, ceea ce e simplutz, dar o sa fie cool cand n-o sa recunosc alte personajele. Tocmai am inceput. Cine e Yaxley, asta? Insa, in ajutor meu vine asta.

Un comentariu:

Anonim spunea...

pai astea insemna:

1. die Heiligtümer des Todes
2.Zauberstab
3.Tarnumhang

si vezi ca, ti-am zis HP ramane fara doua picioare din fata si un ochi saracul il paraseste si el, iar ceilalti mor cu totii :)).