Blogger Backgrounds

13 martie 2008

Ca peste tot!

Azi am fost timp de 4 ore la institutiile statului roman. Am facut un flotant pentru cineva, am schimbat un abonament la internet, am schimbat numele de la "curent" si, de asemenea, mi-am schimbat numele pe care voi plati de acum inainte impozite, la primarie.
Am facut un snop de copii dupa toate actele, am completat un miliard de formulare si am cautat dosar cu sina (nici nu credeam ca mai exista). Intr-un final apoteotic, prin ploaie intensa, am ajuns si la dentist. Uda, murdara de noroi si nervoasa. Dar am rezolvat.
Maine ma mai duc pe la banci, sa vad daca e posibil sa-mi schimb numele de pe carduri.
Nu mi s-a parut nici simplu, nici complicat, am intalnit formulare stupide (la electricitate am completat cerere de deconectare, dar una de conectare pe noul nume nu!), dar stiu ca, in urma mea, cineva isi va lua liber pe 19 pentru a incheia aceste demersuri: vin oamenii de pe teren sa execute in practica schimbarile!

Niciun comentariu: