Blogger Backgrounds

18 februarie 2008

Jos palaria, mama!

Sa vorbesc cu mama pe messenger este una dintre marile minuni pe care mi le permite dezvoltarea tehnologiei. Chiar daca nu e la fel de personala ca una telefonica, o conversatie pe mess este asa, apropiata. Mie, una, imi lumineaza ziua. Si pentru ca sunt dependenta de computer, dar si pentru ca mi se pare ireal. De cate ori ii explic, in scris, cum functioneaza un anumit lucru de pe net sau din restul computerului (ea intelegand, fara exceptie), ma gandesc ce mama desteapta am si ce deschisa e ea fata de nou si ce multe poate face. Si mi se pare, de fiecare data, incredibil. Jos palaria, mama!

Un comentariu:

Anonim spunea...

Si de la mine inca o data: jos palaria!
Si eu m-am lamurit(acu' la batranete ;)) cat de geniale sunt mamele! i.