Blogger Backgrounds

21 februarie 2008

Informatii, ce deliciu

Cri zice ca pe 22 februarie, acum (calculez mai greu, deci daca e nascut in '69... acum are... 39 de ani, din pacate, am deschis calculatoru' si oricum nu mi-a iesit din prima; nici macar nu mi-e rusine, ma duc sa-i zic lui J. ca nu stiu sa scad, of!) 39 de ani s-a nascut Joaquin Cortes. Cum care? Cunoscut dansator de flamenco, care a fost si in Romania. Si asa se respecta si Traditia de 1 pe zi.

Imi plac informatiile. Mult de tot. Am stat o ora si-am citit la acest om pe site despre chestii. O sa-l pun la lista de preferinte daca-mi raspunde la intrebarile pe care i le-am trimis pe mail. Daca nu, nu. Il voi citi in secret.

Si a, ii multumesc lui Iulian ca m-a tampit si pe mine cu video-ul cu omul cu Audi-ul si clima bizonica.

Niciun comentariu: