Blogger Backgrounds

10 februarie 2008

Duminica


Dimineata ma trezesc, ridic ruloul si spun cvartalului meu: “Buna dimineata, Barcelona!” Si Barcelona da cu soare. E frumos! Acum am descoperit ca atunci cand deschid geamul si intra aer luminos, miroase intr-un fel: proaspat. Si-mi place! Ne ducem la plimbare, ca e o zi superba. Si e duminica. A, si n-am fost la biserica ca nu m-am trezit la timp.
Poza a facut-o Cristina. Sau Claudiu, nu mai stiu.

Un comentariu:

Kiki spunea...

Azi, suntem in 11, sunt 10 ani de cand ea nu mai e cu noi. Si nu-mi vine sa cred ca a trecut atata timp...
Stiu doar ca, fiind preferata ei, ar fi fost (sau poate este, vreau sa cred ca este) alaturi de tine...in clipele tale de singuratate si melancolie.
Si mai vreau sa stii ca ma gandesc mai des decat ai crede la tine; cu drag si dor; mult dor! Si cu speranta ca esti fericita!