Blogger Backgrounds

31 ianuarie 2008

Multumiri!!!

Prietenilor mei care s-au gandit la mine (si lu vara-mea, desigur) si care au ajutat-o pe mama sa-mi aduca: trei borcane cu unt de arahide BUN – ce am aici e asa, un soi de nechezol (de la Cri, cumparate cu efort de Dori), seminte de condimente (de la Gaba), dulceata de zmeura de la Campulung (am uitat sa intreb cum am intrat in posesia ei), prajitura cu blat de napolitana si interior crocant de zahar ars (de la Nasha), sorturi de bucatarie (hehehe, nu dau nici o explicatie), branza de burduf (mama, draga de ea), alt cooler (Duni), grish (dedicatie pt. vara-mea, mi-as lua si patent pe exprimare) si alte chestii care prind bine la casa omului.
De la D. astept telecomanda (ma incapatzanez sa cred ca una universala nu va functiona la fel de bine la dvd playerul meu si d-aia n-o cumpar, o astept pe originala care face parte, cumva, din viata mea, si pe care io cu mainile mele am uitat-o in apartamentul de pe Calea Victoriei). Ei, si acum sa ma culc, zic, caci maine e alta zi in Barceloooooonaaaaaaa.

Un comentariu:

Kiki spunea...

De nada, darling! (ca sa fim in "ton"). Io multumesc pentru sarafanul "13-14" (de la Zara, da?) si pentru multitudinea de tricouri, hanorace...
Dor de tine...